Δευτέρα 24 Φεβρουαρίου 2014

Dylusions and Gesso Resist tutorial

Έφτασε και αυτός ο μήνας στο τέλος του. Για εμένα ήταν ένας δύσκολος μήνας, γιατί έκανα ένα χειρουργείο στο δεξί χέρι, οπότε ήταν ένας μήνας αναγκαστικής αργίας. Και Μυρτώ και αργία δεν τα πάνε καθόλου μα καθόλου καλά!

Αυτό το βίντεο το ετοίμασα την προηγούμενη μέρα του χειρουργείου, οπότε το δεξί μου δεν δούλευε καλά. Μην φοβάστε - τα βρισίδια που του ρίχνω τα έχω κόψει!

Είναι για το καινούργιο μας Scraps n Pieces Challenge Blog, το πρώτο challenge blog στην Ελλάδα που δέχεται συμμετοχές από όλα τα paper crafts: scrapbooking, card making, mixed media, art journaling, altered items! Ελάτε να παίξετε μαζί μας, και πού ξερετε? Μπορεί να είστε ο τυχερός, αφού κάθε μήνα κληρώνουμε μια δωροεπιταγή ή κιτ υλικών από το scrapsnpieces.gr

Σας περιμένουμε!









Με την ευκαιρία να σας πω, ότι εχω ανακοινώσει δύο νέα workshops

στις 15/3/2014 μάθημα καμβαδάκι mixed media (θα μάθουμε τους κανόνες για το πως να στήσουμε μία σύνθεση, θα δώσουμε βάθος με πάστες διαμόρφωσης και διάφορα υλικά και θα δέσουμε το έργο μας με χρώματα). Τιμή 40 ευρώ με όλα τα υλικά και τα καφεδάκια

καιιιιι

στις 22/3/2014 μάθημα παλαίωση (μικρό ξύλινο μπαουλάκι που θα παλαιωθεί με διάφορες τεχνικές παλαίωσης με ακρυλικά χρώματα - σκουριά, ivory, χαλκό- με πάστες διαμόρφωσης και φινίρισμα με κερί). Τιμή 50 ευρώ με όλα τα υλικά και τα καφεδάκια σας

Ελπίζω να σας δώ γιατί μου έχουν λείψει τα μαθήματα και η παρέα σας (ακόμα και ο χαβαλές που κάνουμε και δεν μ' ακούτε όταν μιλάω χαχαχα)

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας στις συμμετοχές.


Φιλιά


Μυρτώ

1 σχόλιο: