Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Βιβλίο γάμου - Our Story


Το βιβλίο αυτό είναι η άποψη μου για το πώς θα έπρεπε να είναι ένα βιβλίο γάμου - ένα βιβλίο ζωής. Δεν είναι απλά ένα βιβλίο που θα παρουσιαστεί στην τελετή και οι καλεσμένοι θα γράψουν τυπικά κάποιες ευχές. Είναι μια ολόκληρη ιστορία. Η ιστορία του καθένα ξεχωριστά, οι συγκυρίες που τους έφεραν μαζί, τα κύματα που πέρασαν μέχρι να πάρουν την μεγάλη απόφαση, η ξεχωριστή μέρα του γάμου, οι ευχές των αγαπημένων τους, οι προσδοκίες τους για το μέλλον. Όλα αυτά, κείμενο και φωτογραφίες, φτιάχνουν μια ιστορία, μια μοναδική ιστορία, που πρέπει να την λέμε, γιατί για τα παιδιά μας είναι οι ρίζες τους.



Πόσες φορές έχετε ανακαλύψει φωτογραφίες των γονιών, των παππούδων, παλιές και καλοστημένες και έχετε συγκινηθεί? Φανταστείτε να ξέρατε και την ιστορία πίσω από τις φωτογραφίες αυτές! Πώς θα ξεπήδαγε ο παππούς και η γιαγιά ολοζώντανοι, με πάθη, με αδυναμίες, με ιδανικά .... στην δικιά τους καμπή της ιστορίας.. Εγώ πάντως δεν κουραζόμουν ποτέ να ακούω τη γιαγιά μου, να διηγείται πώς μέσα στις φωτιές του πολέμου και τους ξεριζωμούς και τις θυσίες, ο έρωτας άνθιζε και στέριωνε και καρπός του σήμερα είμαι εγώ και η κόρη μου.

Και επειδή νομίζουμε ότι η δικιά μας ιστορία είναι απλή και τετριμμένη, σκεφτείτε πόσες φορές έχετε ρωτήσει εσείς σαν παιδιά την ιστορία της μαμάς και του μπαμπά, και πόσο μαγική σας φάνηκε. Γι αυτό λέω ότι το βιβλίο του γάμου θα έπρεπε να είναι ένα βιβλίο ζωής.

Το βιβλίο που έφτιαξα, έχει 92 σελίδες, 66 διακοσμημένες στο χέρι με ειδικά μελάνια και χρώματα, και 26 εκτυπωμένες με ψηφιακά κολάζ της digital artist Νεκταρίας Καζακοπούλου. Ο συνδυασμός είναι εκρηκτικός-είναι ένα βιβλίο που από μόνο του λέει μια ιστορία. Το χαρτί του είναι χαρτί 300gsm , ανακυκλωμένο και χειροποίητο (όχι από μένα δυστυχώς, αλλά θα το κάνω κι αυτό στο μέλλον), κατάλληλο και για φωτογραφίες, και επεξεργασμένο για να βγάζει μια subtle λάμψη.

Είναι ένα project που ξεφεύγει από τα συνηθισμένα μου, αφού συνηθίζω να διακοσμώ μόνο τα εξώφυλλα. Είναι η συνέχεια μιας κουβέντας που είχα με την κολλητή μου για το πώς θα φανταζόμουν εγώ το βιβλίο του γάμου μου. Πολύ παραγωγική κουβέντα θα έλεγα αφού έχει ήδη "γεννήσει" τρία βιβλία.





























10 σχόλια:

  1. Φανταστικό! πολύ ρομαντικό και το εξώφυλλο τέλειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ειναι καταπληκτικο!!! αν ποτε παντρευτω θα σε βαλω να μου φτιαξεις ενα !!! ειναι τοσο τρυφερο και ιδιαιτερο !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο...Και ομορφη σκεψη να γραψετε και την ιστορια του ζευγαριου.!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πιστεύω ότι είναι το πιο τέλειο ευχολόγιο που έχω δει!Μυρτώ Great Artist!!!!!We love!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλά έχεις κάνει φανταστική δουλειά, πολύ προσεγμένη, όπως πάντα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Entaksei ti na pw??? To latrepsa!!! Simfonw apolita me tin optiki sou gia to pws prepei na nai ena vivlio gamou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή