Κυριακή 18 Αυγούστου 2013

DIY - Sea glass bottles

Γειά σου μπλογκογειτονιά

Σιγά σιγά όλοι αρχίζουν και γυρίζουν στη βάση τους, οι διακοπές παίρνουν τέλος, οι παιδικές κατασκηνώσεις κάνουν τις αποχαιρετιστήριες γιορτές τους, οι καλοκαιρινοί φίλοι δίνουν ραντεβού για του χρόνου.

Η κόρη μου σήμερα επιστρέφει από τις μακράς διαρκείας διακοπές της, και μια και την περιμένω, είπα να σας κάνω μια μικρή ανάρτηση για ένα εύκολο καλοκαιρινό project. Πώς να μετατρέψουμε τα απλά διάφανα γυάλινα μπουκάλια, σε κάτι όμορφο και διαφορετικό.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ λατρεύω την θαμπή όψη του γυαλιού που έχει μείνει χρόνια στη θάλασσα. Αλλά σπάνια βρίσκω, και τότε είναι μικρά , μικρά κομματάκια, που δεν μπορείς να τα κάνεις τίποτα.

Αποφάσισα, λοιπόν, να χρησιμοποιήσω ακρυλικά, για να δώσω την όψη του αργασμένου από τη θάλασσα γυαλιού σε απλά διάφανα μπουκάλια νερού.

Πήρα το μπουκάλι μου

Αποφάσισα να το κάνω να γράφει και κάτι. Έτσι έκανα μια τεχνική reverse stenciling. Στα σημεία που δεν ήθελα να  βάψω, κόλλησα αυτοκόλλητα γράμματα για να προστατέψω το γυαλί.



Για να βάψω το γυαλί, χρησιμοποιησα  τα Frost Gloss Enamels της Deco Arts. Είναι χρώματα για γυαλί, και μάλιστα τα συγκεκριμένα δίνουν και ένα frost effect. Λευκό και τυρκουάζ. Το καλύτερο για μένα είναι ότι τα χρώματα αυτά κολλάνε πανεύκολα στο γυαλί χωρίς καθόλου priming, οπότε όλη η διαδικασία μου πήρε περίπου μισή ώρα.


Έβαψα τα μπουκάλια- ταμποναριστά με ένα σφουγγαράκι , για να δώσω την αίσθηση του παλιού - και ένα τρισάθλιο, καταγρατζουνισμένο βάζο από μέλι που είχα.





Αφού στέγνωσαν, - σχεδόν αμέσως - ξεκόλλησα τα αυτοκόλλητα, οπότε στο σημείο που ήταν τα γράμματα, έχει μείνει καθαρό, διάφανο γυαλί.


Τα έβαλα για μισή ώρα στο φούρνο, και είναι έτοιμα, ασφαλή μέχρι και για πλυντήριο πιάτων!


Τώρα σκέφτομαι να φτιάξω ποτήρια καθώς και μερικά από τα βαζάκια που μαζεύω, για το σκραποδωμάτιο μου.

Τι λέτε , ψήνεστε?

5 σχόλια:

  1. Τελεια!!!!!!! Μας παιρνεις τα μυαλα....!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δασκαλα, υποκλινομαι! Θα φτιαξω και για το μαγαζι!!! Χρειαζομαι υλικα! Παω για παραγγελια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. τσουρουφλίστικα!!!!!! μολις χθες πηρα κατι μικρα μπουκαλάκια από ουζο...και εχω και μερικα ακομα που φυλάω!!! τελεια ιδέα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πλάκα μου κάνεις;;;;; σε πόσα χρώματα βγαίνουν γιατί τα θέλω όλα λέμε!!! και πως τα έχω βαρεθεί όλα τα ποτηρο-μπουκαλο-βάζα μου!!!! ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή