Δευτέρα 10 Δεκεμβρίου 2012

Τελευταίο workshop για το 2012

Το τελευταίο workshop για φέτος, έγινε την πρώτη του Δεκέμβρη. Την σαιζόν την κλείσαμε με μια από τις πιο αγαπημένες μου βιβλιοδεσίες  το exposed stitch binding. Τα κορίτσια υπέροχα , με πολύ κέφι και όρεξη και τα βιβλία τους πανέμορφα!

¨Ηταν μια καταπληκτική χρονιά! Με τίμησαν  πολλές κοπέλες, από μέρη ακόμα και πολύ μακρινά από την Αθήνα. Όλες τους με όρεξη, κέφι , δημιουργική διάθεση και πολύ ταλέντο.  Περάσαμε σε όλα τα workshops πολύ όμορφα  - με πολύ γέλιο αλλά και δουλειά. Και χαίρομαι που βλέπω πια τις δικές τους δημιουργίες, το ταξίδι τους στη βιβλιοδεσία και στα mixed media, και ξέρω ότι έχω βάλει το λιθαράκι μου κι εγώ!

Ευχαριστώ κορίτσια!









3 σχόλια:

  1. Ωραιες κατασκευες. Και με την καινουργια χρονια σας ευχομαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εμείς περάσαμε τέλεια Μυρτώ μου! Ευχαριστούμε για τα πολλά σου λιθαράκια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μυρτω εμεις σε ευχαριστουμε!Εισαι καταπληκτικη σε αυτο που κανεις ,μας βοηθας παρα πολυ και περιμενω τα επομενα workshop !Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή