Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Φτιάχνω συχνά κιτς βιβλιοδεσίας για τις μαθήτριες μου. Προσπαθώ πάντα να τις πείσω, όταν φεύγουν από το μάθημα, να φτιάχνουν αμέσως και ένα βιβλίο μόνες τους. Αν το αφήσουν πολύ καιρό, ξεχνάνε την τεχνική και μου ξανάρχονται για μάθημα. Όχι ότι έχω παράπονα γι αυτό, αλλά κρίμα δεν είναι?

Τον τελευταίο καιρό όμως πολλές μαθήτριες μου, άρχισαν και φτιάχνουν βιβλία και για δωράκια και για τους εαυτούς τους. Οπότε κι εγώ φτιάχνω περισσότερα κιτς.

Το συγκεκριμένο που σας δείχνω είναι για western bookbinding και το δείγμα από κάτω δεν το έφτιαξα εγώ, αλλά η Δήμητρα - που είναι πολύ επιμελής μαθήτρια γενικότερα (ίσως φταίει που είναι δασκάλα η ίδια χιχιχι!)








Το κιτ περιλαμβάνει ότι χρειάζεται για ένα βιβλίο 25 x17.5, δεμένο με τον δυτικό τρόπο βιβλιοδεσίας και κοστίζει 25 ευρώ

Αναλυτικά έχει: - 2 greyboards 2,5 χιλιοστών για τα εξώφυλλα
                          - ράχη
                          - χαρτί 300 gsm  ακουαρέλλας ή 150 gsm γραφής πικμασμένο για βιβλίο 60 σελίδων
                          - ειδικό ύφασμα βιβλιοδεσίας σε ένα από τα ακόλουθα χρώματα φουξια, τυρκουάζ, λαχανί σοκολά, μαυρο, μπεζ (πεστε μου την επιλογή σας)
                          - 2 εσώφυλλα περγαμηνή (απεικονίζονται στη δευτερη φωτογραφία κάτω)
                          - ειδικό νήμα βιβλιοδεσίας 100% λινό κερωμένο
                          -  κεφαλάρια ανάλογου χρώματος
                          - ειδική κόλλα βιβλιοδεσίας που φτάνει για περίπου 5-6 τέτοια βιβλία
                          - τέλα
                          - οδηγίες συναρμολόγησης  




Επίσης έχω κιτ στην ίδια τιμή για  japanese  και coptic βιβλιοδεσίες,  πάντα με τις ανάλογες οδηγίες συναρμολόγησης.

Για παραγγελίες επικοινωνήστε μαζί μου στο elfpan@yahoo.com

Για όσα κορίτσια έχουν κάνει μαζί μου βιβλιοδεσίες, το κιτ του μαθήματος που έχουν παρακολουθήσει κοστίζει 20 ευρώ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου