Παρασκευή 5 Οκτωβρίου 2012

Η κάθε οικογένεια έχει το "μωρό" της. Και δεν εννοώ σε ηλικία, αλλά λέω γι αυτό το αιώνια προστατευόμενο μέλος, που μοιράζει απλόχερα αγάπη στους γύρω του αλλά παραμένει για πάντα παιδί για τα πρακτικά ζητήματα της ζωής. Και οι υπόλοιποι της οικογένειας λειτουργούν σαν κυματοθραύστης στην καθημερινότητα. Σε χαζά πράγματα όπως ασφάλειες, λογαριασμούς και εφορίες. Πάνε μαζί του στο γιατρό για να ακούσουν και να καταλάβουν τις οδηγίες. Του κρατάνε το χέρι όταν φοβάται. Δίνουν την λύση όταν υπάρχει πρόβλημα.   Και γενικά διεκπεραιώνουν όλα τα τετριμμένα, μπερδεμένα αλλά αναγκαία πράγματα της ζωής.

Μην μπερδεύεστε! Δεν μιλάω για την κόρη μου, αλλά για την μικρή μου αδερφή. Που τρέχει για όλους μας, αλλά χρειάζεται πάντα κάποιον να στηριχτεί πάνω του. Μαμά, μπαμπά, αδερφή  κάποιον να την υποστηρίξει έστω και ψυχολογικά!

Λοιπόν φανταστείτε αυτή την μικρή αδερφή , που είναι ακόμα μικρή παρόλο που έγινε 38 χρονών, να είναι σε ένα κρεβάτι τοκετού, και οι υπόλοιποι έξω από την πόρτα να μην ξέρουμε ούτε τι γίνεται μέσα. 

Ο τοκετός με ραντεβού. Οι πόνοι μπήκαν στις 8 το πρωί και μέχρι τις 18 το απόγευμα, να μην γίνεται τίποτα. Η πόρτα των επιτόκων κλειστή και κανένας να μην βγαίνει να πει τίποτα - ότι είναι καλά βρε αδερφέ! Από τρεις οι συγγενείς, να έχουμε μαζευτεί 11 και τοκετός να μην γίνεται!

Νομίζω ότι αν το πάτωμα ήταν χωμάτινο, θα είχα σκάψει αυλάκι από το πάνω -κάτω. Και όταν πια μας ενημέρωσαν στις 18.45 ότι έγινε ο τοκετός, η μαμά παρέμενε στην ανάνηψη λόγω απώλειας αίματος. Την είδαμε στις 9.30 για 2-3 λεπτά γιατί  της έκαναν μετάγγιση.

Τέλος καλό - όλα καλά. Μαμά και μπέμπα μια χαρά στην υγεία τους. Από όλο το χθεσινό ταξίδι όμως βγήκαν δύο σελίδες στο journal μου. Νομίζω ότι φαίνεται ποια έγινε το πρωί και ποια το απόγευμα!





Angel by benjikoko

Ευτυχώς που υπάρχει το art journaling και όλα μας τα συναισθήματα, μπορούν να μεταβιβαστούν στο χαρτί και εμείς να νιώσουμε λυτρωμένοι και πάλι δυνατοί! Αύριο, λοιπόν, θα συμπεριλάβω στο μάθημα μου, εκτός από τεχνικές όπως image transfer, dry brushing, washes, σκιάσεις κλπ που υπολόγιζα να δείξω, και τις παραπάνω σελίδες. Να δούμε τι θα φτιάξουν τα κορίτσια!

7 σχόλια:

  1. Συγκλονιστικό. Και αυτά που γράφεις, και το art journal σου. Ανυπομονώ για αύριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω μείνει άφωνη … να σας ζήσει το νέο μέλος Μυρτούλα!!!! Να είναι γερό παιδάκι και η μαμά και ο μπαμπάς να το καλομεγαλώσουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτικές και οι δύο!!!!!! αχ τι μου κάνεις, τι μου κάνεις!!! Να σας ζήσει και το νέο μέλος της οικογένειας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να σου ζήσει Μυρτώ η ανιψούλα!!!Υπέροχες κουβέντες πανέμορφες και ιδιαίτερες δημιουργίες!!!!!Ζηλεύω πραγματικά τις τυχερές κοπέλες που παρακολουθούν τα μαθήματα σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. να σας ζήσει η μπέμπα..εγώ είμαι το μωρό της οικογένειας αν κ τελικά αυτή που τους στηρίζει όλους :) , επίσης ειμαι η πρωτη που εφερε στον κοσμο νεο μελος και μολις συνηδητοποιησα πως πρεπει να ενοιωθαν όλοι τους! η τεχνη σου φοβερη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να σας ζήσει Μυρτώ!Να είναι γερό και καλότυχο!
    Φανταστικες οι δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχο το art journal!!! Να σας ζ΄σει το νέο μέλος της οικογένειας... και καλώς σε βρήκα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή